Alla inlägg den 30 september 2009

Av Cecilia - 30 september 2009 15:56

Idag har vi varit i Saxtorp och tränat med Anna och Zeke och hennes andra träningskompisar Erika och Martina. Alla har barn så det blev både barn och hundträff samtidigt. Mycket trevligt och mysigt. Hoppas på att bli inbjuden fler gånger. Vi körde lite egen lydnadsträning sedan hade vi 2 platsliggningar. Bex var lite seg idag och Douglas var skällig. Så det var inte vår bästa träningsdagGlad + att Wilma ville vara med och fick därför sitta i selen på magen. Hon var väldigt nöjd men hundarn var lite ovana. Men platsliggningen gjorde de båda riktigt bra. Douglas pratade lite men låg kvar, vilket jag var stolt över eftersom det var nya hundar. Tyvärr kunde jag inte infoga alla korten för de var för stora. Så det blir bara på mig, Wilma, Bex och Douglas när vi tränar lite. Ska se om jag kan minska och lägga in dom senare.

    

Igår tränade vi lite agility innan kursen. Douglas gick väldigt bra förutom vippan, får se hur jag gör på lördag i agilityklassen. Bomen tog han med lite övertalningGlad Bex gick också bra.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En blogg om mina kära hundar och deras träning och tävlingar. Även ett och annat inlägg om vår älskade prinsessa Wilma

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards