Alla inlägg den 23 oktober 2009

Av Cecilia - 23 oktober 2009 18:38

Ja ibland blir och går det inte som man tänkt sig. Var iväg med Douglas som jag trodde skulle bli bra miljöträning. Tydligen hade de ändrat tid så tyvärr blev det inget. Men vi tog en sväng in om djuraffären ändå som träning. Mjukis hundarna var rätt äckliga först men roliga senGlad. Var nere på klubben och skulle göra ett platsliggand...gick åt skogen det första han gör är att resa sig och försöka gå och hälsa på den andra hunden. La om honom och sedan låg han typ 3 min men jag blir så trött och ledsen. Får så dåligt självförtroende, eftersom vi ska tävla på sön. Körde lite själv efter och det gick inte heller något vidare. I går kändes det som jag skulle skita i tävlingen på sön, men känns inte rätt eftersom jag flyttat min agilitygrupp pga. detta. Ska se hur han är imorgon. Mamma försökte ge mig positiv energi genom att säga att genrepet ska gå dåligtObestämd Men jag åker nog dit och reser han sig från platsen bryter jag för jag har ingen chans på ett 1:a pris i såfall ändå.


Har beställt tid för ögonlysning till båda killarna. Vi åker till Malmö och gör det den 30/11

Presentation


En blogg om mina kära hundar och deras träning och tävlingar. Även ett och annat inlägg om vår älskade prinsessa Wilma

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards