Direktlänk till inlägg 11 november 2009

Inte billigt.....

Av Cecilia - 11 november 2009 16:24

Att gentesta var ju inte så billigt Obestämd, skit vad dyrt det blev med allt som allt, minns inte jag betalde så mycket sist fast då gjorde jag det i samband med en utställning. Det är bara och hoppas det är bra så folka kanske vill använda honom i avel sen så kan man ju få tillbaka lite. Men nu är det gjort och det är iväg skickat. Vad gör man inte för sina älsklingarFlört. Men Douglas var rätt rolig för han skrek och rykte med tassen när hon tvättade men när hon stack sa han inte ett knyst. Han är inte som alla andra men han är underbar ändå. Skulle varit och tränat ikväll men det blev inget, ganska skönt enligt mig för jag är rätt trött. Vår lilla söta prinsessa är rätt intensiv just nu, mycket mer aktiv, sover mindre och har tyvärr ärvt mammas humör om man inte klarar av sakerSkäms, så man behöver vara med henne rätt mycket nu. Men det är mysigt men man är rätt slut när det är kväll. Kände att hundarna behövde ha något ändå idag,  så när Wilma skulle sova middag passade jag på att klä mig i regnkläder och gå en lång runda på 1h 40 min. Wilma sov nästan hela vägen. Imorgon ska jag åka iväg för att ta vaccinet, har varit i valet och kvalet hur jag ska göra. Dels för jag är sjukt spruträdd och sedan för det känns som man vet så lite om biverkningar osv. Men jag har bestämt mig för och ta den för att hjälpa till att skydda Wilma eftersom hon inte blir vaccinerad.

 
 
Ingen bild

Cathrine

12 november 2009 22:28

Några tusingar fattigare nu då... Men skönt att få svar.

Ta det lugnt så du håller dig på benen i höst.

kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cecilia - 28 maj 2014 12:55

Ja det har varit dåligt med strukturen på träningspassen under en tid. Men nu är det paus i tävlandet så nu får jag strukturera upp vår träning om vi ska komma någon stanns. Douglas är nu i 2:an i agility i båda klasserna så nu behöver vi mer speed. ...

Av Cecilia - 13 april 2014 21:32

Men lite uppdatering får vi väl ha. Kommer väl att bli mer nu när tävlingssäsongen är igång igen. Agilitysäsongen började idag   Jag och Douglas jagar ju de sista pinnarna i agility och gjorde även förra säsongen. Men idag hade vi marginalerna på v...

Av Cecilia - 16 februari 2014 19:46

Äntligen barmark och mjukt så vi kunde få ner hindren i marken. Har varit ett långt uppehåll. Men idag körde vi en liten mini bana med några fäller. Douglas gjorde det riktigt bra, ett missförstånd blev då jag gjorde ett onödigt bakombyte annars var ...

Av Cecilia - 6 februari 2014 21:01

Oj det var super längesedan jag bloggade = längesedan jag tränade. I dag har vi tränat inne, har börjat shapa in ett nytt beetende på båda killarna att ligga med huvudet i knäet, på armen eller någon annan stanns på kroppen. Det gick super bra de tog...

Av Cecilia - 21 december 2013 19:27

Idag har jag och killarna haft ett agilitypass med Catarina och Mikaela. Lite hoppteknink både rakt och böjt spår, gick super bra. Slalom i bermuda trianglen, Douglas hade fart i högervarv men lite långsammare i vänster varv. Sen jobbade vi i kombina...

Presentation


En blogg om mina kära hundar och deras träning och tävlingar. Även ett och annat inlägg om vår älskade prinsessa Wilma

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards