Alla inlägg den 13 november 2009

Av Cecilia - 13 november 2009 20:03

I förmiddags var vi ju på klubben och tränade med Anna, hennes bebis Theo och Zeke. Wilma satt i vagnen hela tiden och bara skrattade och tittade på när vi tränade. Sedan gick vi in och fikade och då fick hon en majskrok och dagen var fulländad för henneSkrattande Bex gick super bra.Tänk om det kunde stämma så på en tävling någon gång det hade varit fräckt. Douglas var lite för mycket idag. Han hade svårt att fokusera så vi körde bara några utgångspositioner och snabba ligg. Sen tog jag vippan och bommen med honom innan vi slutade. Tack Anna för en trevlig förmiddag. Roligt när någon tvingar ut enTungan ute, även om det är ett projekt att packa in allt och åka iväg. Jag har anmält Douglas till en kontakt och avslappningskurs. Tror det kan vara nyttigt för honom att lära sig att slappna av i många olika miljöer, + att han behöver komma ut och vara utan storebror.

 Hade ganska så inrutat schema för att sedan hinna bli klar till babysim. Det gick bra på babysim, vi dök. Känns läskigt de första gångerna för det känns som man dränker sitt eget barn. Men hon älskar att bada.

Nu i eftermiddags har jag känt av sprutan lite mer, har haft ont i hela kroppen precis som man har jätte hög feber, huden är öm osv. Armen har slutat ömma men det känns som att det är krig inne i kroppen och den är jätte öm. Men vi hoppas det går över tills imorgon. Men desto mer anledning att lata mig framför tven och se Idol.

Av Cecilia - 13 november 2009 08:36

Fanns inte en tanke på och be om att få ligga för att slippa svimma när jag skulle ta sprutan. Tala om att det gick på löpande band. 7 stationer ställ er i en av köerna, ta av jackan och dra upp ärmen, ha idkort framme ja snabbt gick det men jag fixade det utan att svimma. Så idag har jag lite värk i armen men det kan man ju överleva med om man slipper bli sjuk. Nu på förmiddagen ska vi åka till klubben och träna med Anna och Zeke sedan är det babysim för Wilma och mig i eftermiddag.  Tyvärr kan ju inte Andy vara med nu när han bytt jobb, så vi får gå självaRynkar på näsan I helgen händer inte så mycket. Vi har lite och fixa på lördag och på söndag har jag avslutning med agilitygruppen så det blir nog en skön slappehelg. Nästa lördag är det dags för mig och Bex att göra entré på lydnadsplan igen. Hoppas på bättre förutsättningar denna gång. 28 startande, en Lappis till Kanel och Anki.

Ha en trevlig helg alla om jag inte skriver under helgen!

Presentation


En blogg om mina kära hundar och deras träning och tävlingar. Även ett och annat inlägg om vår älskade prinsessa Wilma

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards