Alla inlägg den 13 december 2009

Av Cecilia - 13 december 2009 12:45

159 poäng och 30 poäng som vi nollade. Tala om att vi inte har marginalerna på vår sida just nu. Hade 10:or på allt utom linförigheten 7,5 och sedan nollade vi läggandet och apporten. Kan ju inte vara bättre förutom det vi nollade på. Läggandet nollade vi tydligen för jag stannade till när jag kommenderade om ligg, eftersom han inte tog det direkt. Har inget minne av att jag stannade men som sagt det var anledningen till nollan  apporten är ju vad det är så den skiter jag i. Blir så ledsen känns som vi kan detta nu och är värda vårt 1:a pris. Tycker personligen han gick bättre i skanör än idag men det är en bedömningssport och det märks. Känns som jag kanske borde skita i det sista 1:a priset i stället för att tjata, känns som marginalerna inte är på vår sida så ofta just nu tyvärr. Men känns samtidigt som ett misslyckande om jag skiter i det eftersom det varit mitt mål alltid. Men just nu är jag rätt less på det och har svårt och se hur jag ska lyckas peppa min hund mer än vad jag gjort de sista gångerna när jag tyckt han gått riktigt bra. Han går ju riktigt bra nu enligt mig och det är så små saker som gör att det inte går vägen.

Douglas har fått en löpar runda med Andy idag han blir helt överlycklig.

Nu ska jag försöka glömma och klä julgranen i stället.

Presentation


En blogg om mina kära hundar och deras träning och tävlingar. Även ett och annat inlägg om vår älskade prinsessa Wilma

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards