Alla inlägg den 27 januari 2010

Av Cecilia - 27 januari 2010 19:17

Ja idag kom snöstormen till Skåne. Vägarna här runt Tygelsjö har delvis blåst igen, så något babysim blev det inte i dag för Wilma. Hon fick bada med pappa istället. Vi hoppas på bättre väder imorgon annars får jag nog ställa in kursen eftersom vägarna dit också lätt blåser igen. I går var vi och fotade Wilma och grabbarna. Wilmas ensam kort blir nog riktigt fina. Vet inte hur gruppbilderna blir, de var svårt att få alla 3 fokuserade på samma gång och Wilma började tröttna när vi tog in hundarn. Vi får hoppas på det bästa för vi ville ju ha en stor bild på alla tre. Sedan var det ju kurs med Douglas igår. Tyvärr missade jag lite mer än en halv timme för jag satt fast i bilkö dit. Kom varken framåt eller kunde ta av någonstans  Men vi hann vara med lite i allafall. Med tanke på de dåliga förutsättningarna var han ganska duktig igår. Vi har börjat träna i grupp att röra oss med varandra, träna kontakt osv. Så fort hundarna går upp i varv är de filten som gäller. Nu ska jag shapa lite trix med grabbarna och sedan får man väl bulta på sig massa kläder och gå natta runda.

Presentation


En blogg om mina kära hundar och deras träning och tävlingar. Även ett och annat inlägg om vår älskade prinsessa Wilma

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards