Alla inlägg den 18 februari 2010

Av Cecilia - 18 februari 2010 19:00

Nu vill jag inte ha snö mer  Jag vill ha vår och grönt gräs och lite värme.    Snö har vi haft tillräckligt nu och den ställer mest till det nu. Fick ställa in träningen idag pga. snön och blåsten, vägarna blåser lätt igen på väg till ridhuset. Vill kunna träna agility igen. Är jätte trött på att det tar 20 min innan vi är färdiga att gå rundan med killarna eftersom både jag och Wilma behöver klä på oss massa kläder. Så nu har jag fått gnällt av mig lite..........känns mycket bättre nu  

Så tyvärr kom jag och Bex inte iväg och tränade idag, därför vet jag inte Anki om träningen i måndags gett resultat.

Douglas har nog fått i sig något när han gått och slickat....vilket han och Bex gör hela tiden nu om man inte säger något. Tror att alla tikar i hela Tygelsjö löper nu  Han är jätte dålig i magen. Har fått gå upp 2 nätter i rad. Igår gick han på ris och fisk men det hjälpte inte så Idag har han fastat näst intill fått lite skedvis av en burkmat som är stoppande och skonsam för magen och sedan har han fått en speciell pasta man köper på djursjukhuset. Vi får hoppas det vänder nu.

Nu till en rolig sak! Tack Anki för du informerade mig om cliniken med Fanny Gott!! Jag har anmält mig till en kvälls agilitykurs för Fanny Gott(www.klickerklok.se) när hon kommer ner till Halmstad och sedan ska jag och Anki åka upp dagen efter som observatör på lydnaden för henne. Ska bli super kul!! Längtar! Har inte bestämt mig vem jag ska ta med mig på agilityn, är ett tag tills dess, får klura lite på vem som ger mig mest.

Presentation


En blogg om mina kära hundar och deras träning och tävlingar. Även ett och annat inlägg om vår älskade prinsessa Wilma

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards