Alla inlägg den 8 april 2010

Av Cecilia - 8 april 2010 21:18

Ikväll tog jag ut killarna var och en och körde ett kort lydnadspass innan natta runda. Douglas gick verkligen som en klocka för att vara honom. Han var super duktig. Det som inte satt riktigt var ställandet, ingången i hoppet och att ligga helt tyst på platsen. Men överlag gick han super bra! Är så nöjd, känns som det börjar hända saker i honom nu, det börjar lossna liksom.

Bex gick ok, skanade lite glöd i fotgåendet men annars helt godkänt. Kedjade momenten 2 och 2 och sen fick han springa till belöningen fungerade bra. Men jag hade velat ha lite mer go i fotgåendet.

I dag har varit en sådan dag jag önskat att jag alltid skulle varit mamma ledig. Det har varit en sån underbar dag. Jag och Wilma var i stan på förmiddagen för att lämna böcker på bibblan, passade på och låta henne leka på sagolekplatsen. Hon var helt lyrisk....det blev en hel timme   . När vi kom hem gick vi en långrunda med killarna och Wilma somnade sött i vagnen. Sen har dagen bara flutit på och varit super mysig.

Nova har inte visat några tecken på dräktighet men det har ju inte gått så länge men vi håller både tummar och tassar för att där blir små i magen.

Presentation


En blogg om mina kära hundar och deras träning och tävlingar. Även ett och annat inlägg om vår älskade prinsessa Wilma

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards