Alla inlägg den 12 april 2010

Av Cecilia - 12 april 2010 20:28

Idag har Bex fått dra Wilma i skrindan för andra gången. Fortfarande lite spännd i början men han kom snabbt in i det idag och drog henne runt vår gata. Wilma var super nöjd och satt som en prinsessa och sken som solen själv  . I kväll har jag och Douglas varit på utställningsträning på sydskånska kennelklubben. Nyttigt för honom att vara i miljöer som är stökiga. För och vara Douglas tyckte jag han skötte sig fullt godkänt visst prata han men mindre än vad han gjort innan. Ringträningen innehöll visst skällande men sista kvarten var han nästan helt tyst och väldigt fokuserad, så hopp finns  Jag är nöjd med hans insatts idag i allafall och det är huvudsaken.

Imorgon blir det lite agilityträning, denna veckan är det mycket träning av olika saker.

Presentation


En blogg om mina kära hundar och deras träning och tävlingar. Även ett och annat inlägg om vår älskade prinsessa Wilma

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards