Alla inlägg den 13 april 2010

Av Cecilia - 13 april 2010 21:04

Tack farmor för du har koll på killarnas namsdag, för det har inte matte!! Douglas har tydligen namnsdag i dag, dålig matte som inte har koll. 

Det blev tyvärr ingen träning idag, för jag orkade inte. Är super förkyld, så orken och motivationen fanns inte där. Det är ju inte så att man hinner vila på dagen. Wilma är ju som ett stort yrväder nu......ska dra ut allt i alla lådor och det ska helst hända något hela tiden. Tar på krafterna när man inte är helt kry. Imorgon ska vi åka och vibba men jag får se om jag hoppar det eftersom jag inte är helt ok, men killarna ska få en omgång i allafall. Sen hoppas jag att jag är piggare på torsdag för då ska jag träna med Anki, och det vill jag så jätte gärna så jag får inte vara sämre då helt enkelt!

Lägger in länken där jag köpte skrindan för det är flera som undrat; Kort på Bex får vänta lite har inte hunnit ta något bra kort än, men på länken finns en bild

Presentation


En blogg om mina kära hundar och deras träning och tävlingar. Även ett och annat inlägg om vår älskade prinsessa Wilma

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards