Alla inlägg den 5 maj 2010

Av Cecilia - 5 maj 2010 21:29

Idag fick killarna hoppövningar i trädgården på böjt spår för att kunna hitta avstånd och läsa min kropp. Douglas gick super bra första rundan men blev lite skällig sen. Blev lite irriterad på honom eftersom där inte var något och skälla föra och tog tag i honom. Men att jag inte lär mig att det bara blir värre..........han blev ännu lägre och skälligare och det tog säkert 10 min att få tillbaka hans förtroende. Men ja var noga med att sluta positivt både med träningen på hinder och burleken och sedan lekte vi en massa också. Men blir så arg på mig själv at jag inte tänker längre, men ibland har man inte det enorma tålamodet som han kräver.

Bex gick sådär han var lite seg men gjorde vad han skulle. Han saknar sin tjej och tror att det ska komma tjejer varje dag. Han väntar vid grinden......

Imorgon ska Douglas och jag på utställningsträning, super bra miljöträning.

Sedan får det vara vila på fredag för och orka med helgens tävlingar.


Presentation


En blogg om mina kära hundar och deras träning och tävlingar. Även ett och annat inlägg om vår älskade prinsessa Wilma

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards