Alla inlägg den 6 juni 2010

Av Cecilia - 6 juni 2010 20:08

Nu är vi hemma igen efter en skön semester på Zakhyntos. Vädret har dock varit mycket blandat allt från regn till strålande solsken, så några pepparkakor är vi inte. Fast det hade vi inte varit ändå oavsätt om det varit sol då hade vi nog mer likant nykokta kräftor  . Killarna blev helt tokiga av lycka när vi kom hem. Så mysigt att vara hemma igen. I morgon blir det tvättning och packning igen för på tisdag åker vi upp till småland och tittar på Bex bebisar. Vi ska även hinna hälsa på lite släkt och jag hoppas Lena och jag hinner med några viltspår också. Vi åker hem på torsdag igen. För på fredag ska jag gå in och jobba.....ja ni läste rätt. Jag ska jobba en heldag  Vi ska göra höstens planering.

Imorgon ska jag försöka hinna med ett agilitypass på morgonen med Erica och Nico.

Presentation


En blogg om mina kära hundar och deras träning och tävlingar. Även ett och annat inlägg om vår älskade prinsessa Wilma

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards