Alla inlägg den 16 juni 2010

Av Cecilia - 16 juni 2010 21:58

Idag följde killarna med till klubben när jag skulle ha valpkurs. Vi hann med ett kort lydnadspass på plan. Bex tyckte det var lite för varmt för att jobba men gjorde allt ändå men inte med jätte energi. Douglas jobbade på bra men fick black out i ställandet. Men de andra momenten gick ok. Apporten funkar inte heller men den klarade vi oss utan på Bex, så där lägger jag inte ner så mycket vikt.

Valpkursen gick bra många trevliga hundar och ägare. De är så söta de små.

Fairdogs Fantasia, Tassi är rund om magen valpar beräknas komma i början på juli vilket är snart. Ska bli så spännande och se.

Imorgon ska jag iväg och rida turridning på Islandshäst. Fick det i julklapp. Ska bli jätte kul men det är flera år sedan jag red sist så jag lär väl inte kunna gå på fredag   

Presentation


En blogg om mina kära hundar och deras träning och tävlingar. Även ett och annat inlägg om vår älskade prinsessa Wilma

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards