Alla inlägg den 20 juni 2010

Av Cecilia - 20 juni 2010 21:28

Ja det var full rulle från morgon till sen natt/tidig morgon. Wilma väckte oss 5.30, ja visst hinner man med en hel del men halv 6 är lite okrisligt tidigt.

Vi hade mysmorgon och tog det lugnt, sen byggde jag upp lite stutts hinder och slalom i trädgården. Killarna fick lite teknik övningar och slalom ingångar. De jobbade på bra, Bex kunde haft lite mer energi och Douglas kunde förvaltat sin lite bättre.....gick över i lite skall några gånger.

Resten av dagen gick åt att förbereda inför Andy och hans kompis 30/31 års fest, lämna Wilma osv. Ja de skulle haft 30 års fest i mars förra året men det kom något ivägen för de båda......Wilma och deras son  Men nu blev det av.

Det blev en lyckad och rolig fest......men väldigt sent, var inte i säng från vid 3 och uppe 8 igen för att städa det sista. Så lite sliten får jag villigt erkänna att jag är och det är inte pga. intag utan sömnbrist.

En full vecka står på tur. Imorgon kommer mitt jobb på besök, ska bli mysigt vi ska grilla. På torsdag ska jag änteligen hinna åka och träna med Anki i Veberöd, ska bli så kul.

Ha en bra vecka alla!!

Presentation


En blogg om mina kära hundar och deras träning och tävlingar. Även ett och annat inlägg om vår älskade prinsessa Wilma

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards