Alla inlägg den 22 augusti 2010

Av Cecilia - 22 augusti 2010 20:04

Uppe på Perssons Kennel finns en hane kvar El-Nino som kom tillbaka pga. olika omständigheter. En jätte go kille som är väldigt lätt att ha och göra med. Han söker nu ett tryggt och aktivt hem där han kan få det bra. Gärna i närheten av Hultsfred så Lena och Anders kan följa honom.

Bilder på hur han ser ut nu och vad han hittar på kan ni få på  http://perssons.bloggagratis.se/. Finns det intresse så gå in på www.perssonskennel.se och hör av er till dom.


  



  




På Selamat kennel finns 2 tjejer kvar en brun och en svart. Carina är öppen för ett fodervärdsavtal på någon av dom. Dessa 2 söta tjejer söker också ett tryggt och aktivt hem. Finns det intresse tveka inte och hör av er till Carina på tel. 0707-595746 eller mail: selamat@live.se

 

Detta är den bruna tjejen.

 

Den svarta sötnosen.     

Hade jag kunnat hade jag tagit dom alla 3  

Av Cecilia - 22 augusti 2010 19:56

Idag tog jag mig samman och byggde lite agilityövningar. På schemat stod bakombyte, inbjudande hinder, vänsterslalom och framåt sändande. Under tiden jag tränade den ena hade jag burlek med den andra och vise värse. Dom gick bra båda 2. Men som vanligt var det Douglas som orkade hålla på längst. Han är en arbetsnarkoman   

Wilma och 2 kompisar till har varit på öppethus på hennes gympa the little gym. Hon blev helt överlycklig när hon kom in och såg var vi var. På söndag börjar vi terminen.

Åter en ny vecka och nu börjar allt på riktigt  dvs. långa dagar på dagis osv. Men det är väl bara och vänja sig.

Här kommer lite kort från valparna igår.

              

Presentation


En blogg om mina kära hundar och deras träning och tävlingar. Även ett och annat inlägg om vår älskade prinsessa Wilma

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards