Alla inlägg den 26 september 2010

Av Cecilia - 26 september 2010 19:30

Förstår inte var tiden blir av. Denna veckan har dagisbacillerna kommit i kapp oss. Wilma genom förkyld och hosta och jag känner mig rätt kass idag. Kan ju vara en förklaring varför orken inte räckt till och träningen inte varit motiverad. På råga på allt har Douglas blivit magsjuk också, så han går på diet mat nu och får helst inte äta annat vilket är svårt att träna då. Eftersom jag inte kan belöna med lek i alla situationer. Men avföringsprov är taget och förhoppningsvis får vi svar i veckan. Det blev en dyr vecka förra veckan.....

I går var jag och Andy och såg Grease på arenan. Det var mysigt och göra något bara han och jag. Men jag var inte så impad, tyvärr. Flera tekniska missar och inte jätte imponerande uppträde. Wilma sov hos mormor så vi hade lite sovmorgon idag. Sen hämtade jag henne och vi var på gympan. Hon bara älskar det.

Imorgon är det kurs igen, är väl inte jätte motiverad men det blir jag kanske.....

Ha en bra vecka alla!!!

Presentation


En blogg om mina kära hundar och deras träning och tävlingar. Även ett och annat inlägg om vår älskade prinsessa Wilma

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards