Alla inlägg den 4 januari 2011

Av Cecilia - 4 januari 2011 19:25

Ja idag har varit en tung dag, vi har haft begravning för min älskade morfar. Jag har varit väldigt lugn och trygg hela tiden men när vi väl kom fram bröt jag ihopa. Det jobbigaste är inte själva begravningen utan alla som kommer som är ledsna och sen att veta att morfar ligger i kistan. Tycker det är fruktansvärt obehagligt. Jag tycker att vårt förväl av morfar på hospis var mycket mer värdefullt än vad begravningen var. Tycker mest det är ett illa måste. Men nu är det överstökat och jag får ju såklart ändå tacka alla som kom och stöttade oss idag!

Men som jag skrivit innan och sa till dig i kyrkan hoppas jag att du valde den snabbaste bilen och njöt av åkturen, jag hoppas även du hittade ett stort moln där vi alla får plats som du uttryckte det. Älskar dig morfar!! Jag vet att du kommer vara med oss ändå på ditt vis!     

Presentation


En blogg om mina kära hundar och deras träning och tävlingar. Även ett och annat inlägg om vår älskade prinsessa Wilma

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards