Alla inlägg den 9 januari 2011

Av Cecilia - 9 januari 2011 19:21

Ja det har vel inte varit en kanon helg i Göteborg om man ser till resultaten. Men ser man det från Douglas utveckling så har det hänt massor även om jag har svårt att se det så positivt just nu.

Lördag fick vi slät 1:a men med super fin kritik, han föll på något ljusa ögon och lite lång i kroppen. Söndag hade jag alla odds med mig, var bara jag som kunde plocka han certet när har man sådant flyt.......Men tyvärr lyckades vi inte idag heller  Som domaren sa till mig ni är väldigt nära ett ck och cert men han är lite för mjuk i ryggen när han står uppställd............ Blir så ledsen, kunde väl fått avsluta med det när han varit så super duktig hela helgen. Men super grattis till Mikaela och Bless som tog hem Bir och sitt första cert idag!!!

Men vi har haft en mysig helg, igår tittade vi lite på agilitytävlingarna och oj vad man blir sugen att komma igång igen. Idag tittade jag och Douglas på Freestyle, blev väldigt inspirerad och lite sugen på att testa med Bex. Vi får väl se, får väl ta reda på lite mer om sporten och vad som krävs.

Imorgon är det åter till verkligheten.

Presentation


En blogg om mina kära hundar och deras träning och tävlingar. Även ett och annat inlägg om vår älskade prinsessa Wilma

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards