Alla inlägg den 15 januari 2011

Av Cecilia - 15 januari 2011 21:18

I dag är jag super nöjd med vad jag hunnit med. Tvättat 2 maskiner tvätt. Varit på gympa med Wilma. Helgens glädje!!!

Tränat killar på lite trix och konster. Men Bex är fortfarande super tråkig och träna han har ingen egen vilja att försöka. Är lite orolig eftersom han alltid har tyckt det varit roligt att shapa in trix och sånt innan. Kan fällningen ta så mycket energi från dom?? För trix och konster han kan gör han gärna. Ja vi får väl se vad som händer med honom. Douglas däremot är så öppen och lär sig super snabbt när man shapar nu. Super kul......kanske blir han som får göra freestyle i stället.

I eftermiddag har vi varit och lekt hos en av mina kompisar som har en son som är lika gammal som Wilma.

Imorgon blir det träning med Anna och kanske Erica. Vi hoppas kunna vara i ett ridhus så vi slipper all is. Får se vad som ska tränas beroende på var vi ska vara.

Presentation


En blogg om mina kära hundar och deras träning och tävlingar. Även ett och annat inlägg om vår älskade prinsessa Wilma

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards