Alla inlägg den 1 maj 2011

Av Cecilia - 1 maj 2011 20:32

Lördag var det dags för säsongs premiär på agilitytävlingsplanen. Inget att skryta med precis, men förhoppningsvis är vi bara lite ringrostiga. Douglas skötte sig super felen kom pga. mig och ett slarv av honom men annars var han super duktig. Bex däremot trodde nog vi var på semester eller något, hans tempo kunde jag gå runt banan skit tråkigt. Han gjorde vad jag bad honom om men oj vad segt det var.

   

På kvällen åkte vi hem till Nensan och Mattias och firade Valborg. Bilder kommer sen från den mysiga kvällen.

Imorse tränade jag med bästa Anna och Zeke. Vi tog ett lydnadspass. Bex var mer positiv idag och jobbade på bra. Fjärren var dock under kritik och rutan gick sådär. Douglas pratade en del men jobbade på rätt ok ändå. Tack Anna för en rolig träning!

Presentation


En blogg om mina kära hundar och deras träning och tävlingar. Även ett och annat inlägg om vår älskade prinsessa Wilma

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards