Alla inlägg den 18 maj 2011

Av Cecilia - 18 maj 2011 20:17

Tänk så lite som kan glädja en när man är stressad. Har 2 helt sjukt full proppade veckor just nu. Jag fick en extra kväll hemma och blev helt överlycklig. Vi har myst i trädgården nu ikväll. Och sen en underbat mysig nattning av Wilma. Det är lite som gör att man får ro och energi igen.

Igår körde vi ett snabbt lydnadspass i trädgården. F-n vad jag hatar att mina nerver är som dom är på tävling. Bex gick som en klocka och jag kedjade 2 moment i taget, körde dock bara momenten till SM. Douglas gick också riktigt bra, ska snart kedja ihop på honom med. Har kedjat fritt följ och läggandet.

Idag har vi varit och vibbat alla 3 och sedan gått promenad i Arrie.

Vi väntar med "spänning" och se om vår älskade prinsessa ska vakna med vattenkopper imorgon. Hon hade några prickar dock inte vattenfyllda och det går på dagis och 2 har blivit hemskickade idag.

Presentation


En blogg om mina kära hundar och deras träning och tävlingar. Även ett och annat inlägg om vår älskade prinsessa Wilma

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards