Alla inlägg den 26 juni 2011

Av Cecilia - 26 juni 2011 20:17

Idag passade jag på och köra lite agility, hade tid att bygga upp hinder. Körde dubbelbox med många snäva in och ut från hinder och runt om. Douglas gick super. Bex gick sådär, hade inte så mycket energi och miss förstod mig en del. Måste kolla in om jag står rätt i handlingen när hunden ska runt om ett hinder och hoppa in mot mig. Känns fel. Avslutade med slalom ingångar, Douglas höger och Bex vänster. Gick bra för båda.

Här kommer lite midsommar kort som avslutning.

Min älskade prinsessa i sin första egna midsommarkrans som hennes mamma gjort. 

 

  Vi sitter och väntar att få dansa kring midsommarstången här i Tygelsjö. 


  Midsommarfest på eftermiddagen ho Malin och Joel. Stuttsmattan var super poppis


 Tre trötta små barn! 

Av Cecilia - 26 juni 2011 20:08

Oh vad jag skäms! Glömde både Douglas och nu Bex födelsedag. Fy vad dålig Matte de har  

Men bättre sent än aldrig! Grattis min älskade Bex på 6 årsdagen!!

   Här är vi och hämtar honom!    Trädgårdskort för ca 1 månad sedan. 

Presentation


En blogg om mina kära hundar och deras träning och tävlingar. Även ett och annat inlägg om vår älskade prinsessa Wilma

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards