Alla inlägg under juli 2011

Av Cecilia - 3 juli 2011 20:50

Idag blev det lite utställningsträning. Vi är ju anmälda till Tvååker och Ronneby. Douglas gick super bra, Bex var lite slö i uppställning men helt ok i löpningen. Lite rally övningar och sedan godis uppletande i gräset. Douglas var väldigt arbetsvillig och fokuserad idag. Super rolig att jobba med. Bex var mer alert i rally övningarna. På onsdag börjar vi rallylydnads kurs, jag och Bex.

Nu är det bara en vecka kvar till SEMESTERN! Längtar Längtar Längtar!!!!

Av Cecilia - 2 juli 2011 18:50

När regnet bara öste ner här hemma imorse bestämde jag mig för att stryka oss från Rallylydnadstävlingen i Lund. Bex hade inte velat ha ögonkontakt med mig om det regnar in i ögonen och hur mycket glädje gör man det med om det öser ner regn?? Sen vet jag ju inte om det var uppehåll i Lund men jag tog beslutet att skita i det. I stället umgicks jag med prinsessan, städade och lagade mat.....hade ju varit roligt och tävla.  Men vi hoppas på bättre väder nästa helg då det är i Eslöv. Inget favorit väder för Bex heller då det nu åskar.....


Presentation


En blogg om mina kära hundar och deras träning och tävlingar. Även ett och annat inlägg om vår älskade prinsessa Wilma

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards