Alla inlägg den 7 augusti 2011

Av Cecilia - 7 augusti 2011 20:02

Ja det blev en lång dag med väldigt blandade resultat. Douglas var först ut, hoppbanan rätt ok. Fick dock massa tidsfel eftersom jag behövde ta slalomen med mig på fel sida. Jag valde att göra det för annars hade jag aldrig varit i tid till de andra hindrena. Detta har vi precis börjat träna på så han blev lite osäker.Men vi nollade med tidsfel så jag är nöjd. Han kunde haft mer fart idag. Men var kanske lite trött från gårdagen. Agilitybanan nollade vi och hade inga större missar mer än att vippan är äcklig och tar tid att ta sig över där av tidsfel.

Bex var positiv idag och hade fart. Men i agilityklassen var det väldigt många missförstånd. Vet egentligen inte vad som hände. Efter några hinder stannade Bex och skällde ut mig och sen fortsatte han   Hoppbanan var super klurig med mur. Blev en vägran på muren och sen skickade matte mig på fel håll på hindret så där blev också en disk. Men inget fel på tempot här heller   Nu blir det vila och lätt träning inför nästa helgen. Lördag agility i Råå och söndag utställning Ronneby.

Presentation


En blogg om mina kära hundar och deras träning och tävlingar. Även ett och annat inlägg om vår älskade prinsessa Wilma

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards