Alla inlägg den 8 september 2011

Av Cecilia - 8 september 2011 20:12

Skulle bara gå ut och köra ett kort utställningstränings pass med Douglas. Vet inte riktigt anledningen men han låste sig totalt i skall, fick honom att vända för en kort stund men sedan gick han upp i varv igen. Hann bli lite irriterad innan jag behärskade mig och avbröt och satte in honom och tog ut Bex. Körde Bex på freestyle övningar, super pigg och glad. Tog mig samman igen och hämtade drag leksaken och Douglas. Började från basic, leka leka leka...... Funkade rätt bra sedan belönade jag 1 tyst steg, 2 tysta steg osv. Till slut funkade han både springande och stående......skönt....hann tänka massa tankar innan jag tog mig samman. Är allt jobb bortkastat......Måste lära mig att han behöver ramar och rutiner så han vet vad som förväntas för då slipper han gå upp i varv. Har nog varit duktig på det på sistone men gjorde lite impulsivt idag vilket gjorde att jag fick ett bakslag.

Presentation


En blogg om mina kära hundar och deras träning och tävlingar. Även ett och annat inlägg om vår älskade prinsessa Wilma

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards