Alla inlägg den 5 oktober 2011

Av Cecilia - 5 oktober 2011 20:05

Tack snälla Peter som kom med 2 skankar. Killarna blev hel stirriga när de luktade dom. Så det var bara att ta på sig kläder och ta med sig skankar och hundarna ut fast det var bäck svart. La 2 korta spår på ca 30 meter, glömde något som syntes som jag kunde ha till riktmärke så det fick bli mellan buskar och träd så jag visste var jag gått. Jag drog enbart skanken efter mig hade inget blod. Skulle kunna lagt det dubbla lätt till båda om jag bara haft riktmärken. Båda tog det gallant, trodde det skulle vara svårare i mörker fast det är näsan som jobbar. Kan vara ett bra mörker träningsallternativ om man behöver göra något med dom. Douglas var väl den som var mest uppe i varv över spåret, helt överlycklig när han hittade skanken. Hade svårt att gå nattarunda efter ville gärna ha koll på påsen med skankarna....

Presentation


En blogg om mina kära hundar och deras träning och tävlingar. Även ett och annat inlägg om vår älskade prinsessa Wilma

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards