Alla inlägg den 22 mars 2012

Av Cecilia - 22 mars 2012 14:31

Måste pröva om jag orka träna lite inför att orka jobba imorgon. Mår mycket bättre och har fått behålla all mat.

Douglas fick jobba med bakdelskontroll höger sida, backa vänstersida fortfarande med vägg, de olika momenten som byter sida och läggande och ställande på höger. En väldigt positiv oh laddad kille. Lite för mycket motor först blev lite framförgående i början men rättade till sig sen. Allt gick väldigt bra utom backningen idag. Här fick vi inte till något flyt han tittade på mig som vi aldrig gjort detta innan. Men men överlag väldigt nöjd med honom!

Bex fick jobba bakdelskontroll högersida, snabbt läggande, ställande och hålla fokus/kontakt övningar. Han jobbade på väldigt bra han med. Här är det bakdelskontrollen på högersida som är svår. Han svävar ut och har inte koll på gumpen. Men ändå lite bättre än sist för nu gav han inte upp.

Ska bli kul och tävla och se hur väl Douglas klarar sig i avancerad, vad vi behöver lägga fokus på. Bex förväntar jag mig ska gå bra om både han och jag är positiva till det den dagen  

Så underbart vårväder. Men man märker direkt på väderomslaget att det tar på killarna, de blir lite slöare innan de vant sig vid "värmen". 

Presentation


En blogg om mina kära hundar och deras träning och tävlingar. Även ett och annat inlägg om vår älskade prinsessa Wilma

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards