Alla inlägg den 1 maj 2012

Av Cecilia - 1 maj 2012 20:08

Ja ibland vill huvudet mer än kroppen och så är det just nu. Det har inte blivit någon hundträning på ett tag och lär nog inte bli denna veckan heller. Haft fullt upp att få Wilma frisk och nu att få mig på benen igen. Var hos läkaren idag men de konstaterar "bara" ett virus men att jag nog behöver landa och ta hand om mig. Så eftersom jag är så trött och saknar ork har jag beslutat mig för att vara hemma denna veckan för att se om jag kan bli av med skiten. Har väldigt svårt att vara hemma utan att vara sjuk, sjuk men jag måste nog lyssna på dokterns rekomendationer och min kropp. Så får jag ha små mini projekt och vila emellan. För vila måste jag om jag ska orka göra något...... Hoppas få ork tillbaka så jag kan åka till Danmark i helgen och ställa ut killarna.

Presentation


En blogg om mina kära hundar och deras träning och tävlingar. Även ett och annat inlägg om vår älskade prinsessa Wilma

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards