Alla inlägg den 30 maj 2012

Av Cecilia - 30 maj 2012 20:54

Idag har ju hunnit med en massa och framför allt har jag haft motivation och ork och tränat killarna  Idag körde vi stuttsövningar på böjt spår. Detta är filmat och kommer här tyvärr lyckas jag aldrig komma ihåg hur man ska hålla telefonen för att bilden ska bli rätt 


 
    

Stuttsövningarna är killarna duktiga på. Men Bex kändes lite tung idag men han tyckte det var kul ändå.

Sedan hade jag även slalomträning på raksträcka med belöning efter i skål. La till ett hinder innan för att få upp farten. Hade det ganska tajt mellan pinnarna för de skulle jobba att verkligen komma rätt i slalomen. Bex gjorde det super bra oavsett vilken sida jag var på och med rätt ok fart. Douglas behöver vi fortfarande jobba på ingångar och när jag befinner mig vänster om slalomen. Ingångarna sitter inte hundra och det vill jag så här får vi fortsätta jobba i triangel. Sedan måste han bli säkrare med mig på andra sidan, detta går i ultra takt. Detta var dock svårt och filma eftersom jag sprang med här.

Men det var väldigt roligt och träna igen och känna motivation och killarna tyckte det var super kul och var duktiga!!

Presentation


En blogg om mina kära hundar och deras träning och tävlingar. Även ett och annat inlägg om vår älskade prinsessa Wilma

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards