Alla inlägg den 13 juni 2012

Av Cecilia - 13 juni 2012 08:48

Det har varit segt på träningsfromten på sistone. Jag har varken hittat inspiration, motivation eller ork. Men nu är vi gång igen. I morse satte jag mig ner och funderade vad jag behövde träna på denna höst fram till våren och alla tävlingar. För nu till hösten blir det bara lite rallytävlingar och utställning. Ska nämligen ske lite förändring i vårt liv i höst. Delade upp Douglas träning i 2 delar agility och sen rally, det är det jag tror jag kommer att syssla med honom med nu fram över. Bex är det rally och kanske lydnad och lite agility för skoj bara. Han blir 8 nästa år så agility tävlandet får nog vara så då.Kändes riktigt bra och få ner allt på papper och ha en plan, motivationen stiger då. Jag har även skrivit ner vad som är nytt och vad jag behöver bryta ner i mindre delar och vad som bara är repition.Idag körde vi rally. Båda jobbade med backa med mig och framför mig, sändande till kon, snurr mot mig. Douglas fick även lite jobb med honnören, inte hans starka sida stilla och tyst :-)Båda killarna jobbade på super bra med massa glädje och energi. Det var super kul och träna igen!

Presentation


En blogg om mina kära hundar och deras träning och tävlingar. Även ett och annat inlägg om vår älskade prinsessa Wilma

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards