Alla inlägg den 8 juli 2012

Av Cecilia - 8 juli 2012 20:50

Ja det blev inte riktigt som jag tänkt mig idag. Skulle åka till Klagshamn för att lägga 2 viltspår till killarna. Men där jag brukar vara hade det växt upp massa blommor som samlade väldigt många blomsterflugor och bin så bara man gick där surrade det runt en så jag vågade inte lägga spår där. Jag fick helt enkelt ta mig till Bokskogen. Tyvärr hann värmen öka rätt mycket så det var rätt varmt. Har inte riktigt koll på områdena där förutom stigarna så det blev 2 kortare spår än jag tänkt men det blev lite annan terräng. Och inget blod eftersom jag inte får lägga det där.  Men la spåren rätt tätt in på varandra så Douglas fick gå båda eftervarandra med lite kort lek med den första klöven och sen fick han sista spårets klöv. Första spåret kändes som han var helt ute och cyklade och han hade super fart men han nådde målet så han var nog inte jätte fel på det. Andra spåret lugnade han ner sig lite och jobbade lite ordentligare. Oj vad han tycker det är roligt och vilken energi......måste bli duktigare på att ta mig tid och göra det   

Bex fick ett spår efter Douglas, han jobbade på riktigt bra och ordentligt absolut inte hälften av farten men mer ordentligt!! Var nöjd med honom och han är nöjd med ett spår.

Sen har det varit mys i trädgården med semesterns först riktiga sommar dag!


Bad i poolen med pappa!


 

2 nöjda killar!!


   

Presentation


En blogg om mina kära hundar och deras träning och tävlingar. Även ett och annat inlägg om vår älskade prinsessa Wilma

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards