Alla inlägg den 23 januari 2013

Av Cecilia - 23 januari 2013 17:30

Vi började förmiddagen med lite fysiskt. Skidorna på och sen ut en runda. Uppvärmningsrunda med båda killarna lösa brevid mig. Sedan lämnade jag in Bex och spände för Douglas och så körde vi ett varv till. Han var riktigt duktig och i slutet drog han till och med mig lite. Han tyckte det var super kul! Totalt körde vi 3,5 km.


Nu i eftermiddag har jag änteligen tagit tag i träningen igen. Skrammelträning, rörelseträning, backa sidan om och bakdelskontroll. Douglas var super duktig på allt, skrammel träningen är ju lite obehagligt men gick bra ändå. Bex hade svårt för backdelskontroll och backa på högersida idag men det andra var inga problem.

Här kommer lite videoklipp på skrammelträning och rörelseträning på Douglas. Är lite sen i vissa klick så det är nyttigt att filma  


 



   
  
 



Presentation


En blogg om mina kära hundar och deras träning och tävlingar. Även ett och annat inlägg om vår älskade prinsessa Wilma

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards