Alla inlägg den 27 maj 2010

Av Cecilia - 27 maj 2010 20:01

Bex fick träning på ställandet, hoppet, rutan, apporten och fjärren och nu lyfter säkert många på ögonbrynen.....hur har hon hunnit med allt det. Jo för min kära Bex kan man bara göra max 3 repetitioner av varje för sen tröttnar han så variationen behövs för han ska orka. Han var lite seg men ville ändå jobba. På vissa moment fick jag för mig att jag skulle bryta ner det i mindre delar för att få ett ordentligare moment men då la han av totalt. Han är konstig  

Douglas körde igenom hela 1:an orkade finjustera rätt mycket men la av lite när vi kommit fram till hoppet. Fortfarande är det ingångarna som behöver sitta bättre. Men läggandet gick nästan helt ok idag. Ställandet börjar komma. Han var superladdad hela passet igenom tills han fick lite kortslutning  

Imorgon blir det morgon träning, de ska få lite hoppövningar. På kvällen ska jag och Douglas ner och miljöträna på klubben där är lydnadstävling då.

2 dagar kvar sen är vi i sol och värme    

Jag har äntligen gått med i facebook, efter mycket om och men. Förstår ju inte riktigt det roliga än och hur man använder det och vad man gör där men det kanske kommer. Har lagt in lite foto i allafall, det fattade jag  

Presentation


En blogg om mina kära hundar och deras träning och tävlingar. Även ett och annat inlägg om vår älskade prinsessa Wilma

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards