Alla inlägg under juni 2013

Av Cecilia - 11 juni 2013 20:48

Ja det har inte varit mycket till träning på några veckor. Värmen har varit påtaglig och killarna har varit relativt trötta och sega. Men igår tog vi oss samman och tog ett litet fysiskt pass. Douglas och jag joggade 2,5km och Bex och jag power walkade i 2,5km. Dom jobbade på bra trotts värmen men de var sega. Min plan är att ta tag i tränningen igen och jobba tempo träning på Douglas så han får upp faten lite till på agilityn nu när vi ska upp i 2:an. Men då behöver det bli svalare....


Om allt går som planerat kommer det att födas små valpar i finland i augusti/september efter Bex och

Iki-Wanhan Lintukotolainen. En Tik som bor i Finland och tränar och tävlar renvallning. Är så spänd på denna kombinationen och hade önskat jag kunde behållt en valp. Men som dags läget ser ut så passar det inte tyvärr.

   


Presentation


En blogg om mina kära hundar och deras träning och tävlingar. Även ett och annat inlägg om vår älskade prinsessa Wilma

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards