Alla inlägg den 12 juni 2010

Av Cecilia - 12 juni 2010 22:19

Ja idag tog vi upp träningen igen efter 2 veckors semester. Det blev lite lydnad i trädgården. Gick riktigt bra med båda killarna. Semester är inte alltid fel..... Efter lydnadspasset fick Bex dra Wilma en runda.

Han var jätte pigg och travade på nästan hela vägen och Wilma satt bara och mös och såg ut som en     .

När vi kom hem började jag, träna Douglas framför kärran. Lite obehagligt men vi kom så långt som att dra den 2-3 steg. Tror bara lillkillen behöver övertygas om att den inte är så farlig.

Imorgon åker jag och Douglas till Varberg för att göra MH. Ska bli mycket intressant med tanke på att Douglas har lite spöken i sig själv  Antingen ballar han ur helt och tycker det är fruktansvärt obehagligt eller blir han lite tuff. Vi får väl se vad som händer imorgon. Funderade på att vänta lite till men jag tror inte att själva testet blivit annorlunda om jag väntat lite till. Det är så extremt ändå. Håll tummarna att han tycker det är ok och jobbar på!

Idag springer min kära sambo broloppet 2,1 mil, enligt mig är man inte normal om man gör det frivilligt. Men vi har ju olika intresse. Jag och Wilma ska åka ner och ta emot honom i mål i kväll!

Av Cecilia - 12 juni 2010 22:16

Nya valpbilder ligger på Lenas blogg på hemsidan (www.perssonskennel.se). Min älskade Sambo klarade broloppet över förväntan! Är mycket stolt över honom!

Presentation


En blogg om mina kära hundar och deras träning och tävlingar. Även ett och annat inlägg om vår älskade prinsessa Wilma

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards