Alla inlägg den 3 januari 2011

Av Cecilia - 3 januari 2011 21:17

Douglas första parningen med Zayonara har tagit veterinären konstaterade med ultraljud att där var små i magen :) Nu väntar vi med spänning för att se hur många! Om en månad vet vi hur många   Mer om kombinationen kan ni läsa på

http://www.123minsida.se/raevrackans/20181951

Av Cecilia - 3 januari 2011 19:38

Idag passade jag på och åka till mamma och pappa och låta Wilma sova där medan jag åkte ut och spårade med killarna på udden. Eftersom Bex var så sjukt omotiverad sist tänkte jag att då gör jag spår med godis i vissa fotsteg. La ett till Bex och 2 till Douglas. Bex hade en vinkel och Douglas 2 i det ena och en i det andra. Började köra Douglas på ett av spåren, han gick som vanligt noga och med massa energi. Bex var super motiverad, bara för jag endast lagt ett spår till honom. Men han gick med energi och var noga, super nöjd matte. Douglas andra spår gick också bra men han var lite mindre noga, men fullt godkänt.

Sen blev det en långtur vid udden!

Nattarunderna får bli vid Klagshamns udden några dagar till, fortfarande många som missat nyårsafton och behöver skjuta upp sina raketer  

Presentation


En blogg om mina kära hundar och deras träning och tävlingar. Även ett och annat inlägg om vår älskade prinsessa Wilma

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards