Alla inlägg den 2 mars 2011

Av Cecilia - 2 mars 2011 21:06

Idag lämnade jag Wilma en timme tidigare för de skulle ha grupper på dagis. Vilket resulterade i att jag hann köra ett kort lydnadspass innan vi skulle åka och vibba. Jag körde kort och intensivt, Douglas körde fotgående, läggande, ställande och apport. Apporten och läggandet fick han bara 2 repitioner för där gick han riktigt bra. Fotgåendet har jag tyvärr fått för mycket motor fram nu så han går för långt fram. Så idag koncentrerade vi oss på belöna korta rätta positioner. Ställandet var tyvärr som bortblåst igen  

Bex körde rutan, apport, fjärr, ställande och lite fotgående. Idag satt nästan allt på rättplats och med massa energi. Det var fjärren som är en bit kvar, fortfarande nonchalant när avståndet blir lite längre ifrån.

Efter ett kort och effektiv träningspass åkte vi och vibbade alla 3. Kändes riktigt bra för oss alla. Vi avslutade förmiddagen med en skogsrunda i Arrie.

Presentation


En blogg om mina kära hundar och deras träning och tävlingar. Även ett och annat inlägg om vår älskade prinsessa Wilma

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards