Alla inlägg den 23 februari 2012

Av Cecilia - 23 februari 2012 09:09

Jag valde att träna inne ett kortare pass idag av 2 anledningar mindre störmoment och lättare att rama in och sen känner jag mig halv kass. På schemat idag stod hålla fokus, starter, bakdelskontroll, ställande och läggande.

Det blev ett väldigt positivt pass för båda killarna. Douglas hade lite mycket överskottsenergi så det kom några vov men det var mest i frustration och dom kan jag köpa  Douglas hade svårt för sitta och hålla fokus till en början men blev riktigt bra till slut. Varierade mellan sitta still vid min vänstra sida och hålla fokus olika länge till att rätt som det är starta. Gick mycket bra! Här var Bex lite mer otålig, jobbigt att sitta och glo på matte och inte super snabb i starterna om jag inte sa något. Bakdelskontroll jobbade vi fritt på en 360 grader, Bex gick super och Douglas ville väl och nästan hoppade runt mig Älskar energin de har idag!! Ställandet gick helt ok och läggandet kan gå snabbare i rörelse på Bex men annars ok. Nu håller vi tummarna att samma energi finns på lördag!  

Presentation


En blogg om mina kära hundar och deras träning och tävlingar. Även ett och annat inlägg om vår älskade prinsessa Wilma

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards