Alla inlägg den 21 november 2010

Av Cecilia - 21 november 2010 20:02

I förmiddags åkte jag och Wilma med grannarna och badade. Hon tyckte det var super roligt.

Idag fick jag lite tid över när mamma var här och umgicks med Wilma. Så det blev ett träningspass i trädgården. Byggde upp en dubbelbox och körde olika övningar i den och sedan jobbade jag slalom ingångar. Koncentrationen låg på Douglas idag eftersom vi ska snart på kurs. Lika lyhörd och taggad som alltid jobbade han på bra. Lite för taggad emellanåt då han glömde ha kolla på var jag var. Shapade slalomingångar och det funkade hyfsat.

Bex fick inte köra så mycket eftersom han markerat på vänster framtass men jag kan inte se mer än ett pytte litet sår. Men det är säkert det för han har pippigt när jag torkat honom. Men han fick köra 3 lätta övningar i boxen och 3 slalomingångar.....och de har han ju ingen fart på   Vi hoppas att det bara är detta lilla sår som gör att han tycker det är obekvämt.


Presentation


En blogg om mina kära hundar och deras träning och tävlingar. Även ett och annat inlägg om vår älskade prinsessa Wilma

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards