Alla inlägg den 27 september 2010

Av Cecilia - 27 september 2010 21:34

Efter stressat hem och fixat med hundar och Wilma. Var jag klar att åka på kurs. Gick överförväntan eftersom jag bara kunde belöna med röst och lek. Idag jobbade vi med inkallning och apporten avslutade med minut träning och platsläggande. Fick bra tips att träna Bex med apportering och ställande. Douglas jobbade på bra men blev snabbt trött. Apporten funkade riktigt bra där vi är i träningen. Minut träningen består fortfarande bara av att vara medan de andra tränar runt om. Men sista minuten fick han några få kommando och fixade det bra. Platsläggandet gick också bra, gick inte så långt ca 2-3 meter iväg men han låg själv och det är ett stort steg. Kom några enstaka vov först men sedan var han tyst hela tiden. Kom något vov när alla gick tillbaka men under kontroll. Ser små förbättringar varje gång och dom gläds jag med.

Presentation


En blogg om mina kära hundar och deras träning och tävlingar. Även ett och annat inlägg om vår älskade prinsessa Wilma

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards