Alla inlägg den 3 december 2011

Av Cecilia - 3 december 2011 22:46

Med massa dåligt samvete för jag inte hunnit med killarna denna veckan, kändes det extra bra .....ja det trodde jag inte att jag skulle hinna idag. Men ett litet kort pass inne hann jag med killarna. Vi jobbade fin putsning på rally skyltar och lite rörelse träning. Båda killarna var laddade men Douglas mest som vanligt. Han blir så överlycklig när han får jobba. Nästa söndag är det årets sista tävling, Rallylydnad i Hörby. Båda killarn är anmälda så det blir väl en heldag.....

Imorgon ska jag försöka få till ett utomhus pass. Som ska bestå av lite rallyskyltar och slalom träning.

Idag har jag beställt Bex och Douglas julklapp. Halsband till dom som de ska ha nästa tävlingssäsong. Vardagligt går de alltid i sele. Här kommer bilder.     

 


Presentation


En blogg om mina kära hundar och deras träning och tävlingar. Även ett och annat inlägg om vår älskade prinsessa Wilma

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards