Alla inlägg den 28 december 2011

Av Cecilia - 28 december 2011 21:31

Dagen började med bad på Oxievågbadet. Hann med och simma några längder också medan mormor och Wilma lekte, sen bytte vi så mormor också fick lite motion. Märks att man inte varit fysisk aktiv på länge och att det var längesedan man simmat. Men allt är bättre än inget.

Medan Wilma sov åkte jag och killarna till Klagshamn och la ett viltspår utan blod och gick lunchrunda. Spåren blir inte jätte långa men jag vinklar det fler gånger så det blir lite svårare, låg i ca 45 min.

De var super taggade på att börja spåra. Båda hundarna gick super bra och jobbade på jätte bra. Terrängen var ganska stenig så det var ovanligt underlag men de fixade det utan problem.

Douglas fick gå sitt eget spår och även samma spår som Bex när han var klar. Allt för att han skulle bli trött och nöjd  

Presentation


En blogg om mina kära hundar och deras träning och tävlingar. Även ett och annat inlägg om vår älskade prinsessa Wilma

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards