Alla inlägg den 3 mars 2010

Av Cecilia - 3 mars 2010 19:40

Då var första agilityträningen genomförd. Vi var alla överlag rätt ringrostiga + att det var kallt och halt. Så det blev lite stationsövningar på de ställena på banan som var bart. Men oj vad vi var nellade på att börja träna och tävla, fast det är klart kände man bara efter lite så insåg man att det var ett tag till innan vi kan träna ordentligt. Det är ju rätt kallt  Jag hade bara med mig Douglas, han skötte sig relativt bra. Lite skall fanns men inte så otroligt mycket. Han jobbade på rätt bra på banan. Han var knäpp tyst i bilen vilket han inte brukar vara. Han och jag som team är ju väldigt gröna fortfarande så handlingen behöver mycket träning. Jag förenklade de flesta stationerna för honom så får man efterhand göra det svårare när man känner att han fixar det. Imorgon är det avslutning på aktivitetskursen och då ska Bex få följa med.                                              
                                                  
                         

  

En bild på när det är mysigt att träna och tävla......varmt, soligt och skönt........oh vad jag vill ha vår!!! 

Presentation


En blogg om mina kära hundar och deras träning och tävlingar. Även ett och annat inlägg om vår älskade prinsessa Wilma

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards