Alla inlägg den 4 mars 2010

Av Cecilia - 4 mars 2010 20:28

Idag har jag haft avslutning på aktivitetskursen. Jag gjorde en miljöbana med lite balanshinder i form av halmbalar och en skottkärra, olika underlag de skulle gå på, saker de skulle hoppa över och krypa under och lite uppgifter som vi haft på kursen, runda kon, några rallyskyltar, cirkuskonst, aktivitetsleksaker osv. Banan var mycket uppskattad. En mycket nöjd grupp! Utvärderingarna var näst intill bara positiva och allt var super bra.......några få saker som jag kan tänka på nästa gång. Både roligt och tråkigt att få sådana utvärderingar för jag vill ju utvecklas och det gör jag av saker jag behöver bli bättre på och det var inte så många enligt utvärderingarna samtidigt tar jag ju åt mig att de har tyckt att jag var duktig  Bex var med och visade banan och sedan tränade vi lite ruta, fast idag gick det rätt trögt vet ej varför. Kanske för jag inte var tillräckligt rolig....brukar ju vara vårt fel när det inte stämmer, tyvärr. Douglas fick sig en löpar runda med husse idag.

Idag har Andy varit ledig så vi har passat på och fixa pass till Wilma, vi åker ju till Grekland i slutet på Maj. Sedan har jag hämtad våra snygga priser till årets tik och hane som ska delas ut på årsmötet på söndag. De blev jätte snygga!!

I morgon ska jag, Wilma och hundarna övernatta hos mamma och pappa för här hemma ska det vara pokerkväll. Inget för oss 4. Får se om jag kan hinna med och lägga ett spår på lördag i klagshamn innan vi åker hem.

Nästa söndag börjar jag en ny nybörjaragilitykurs på klubben. Ska bli spännande och se vad man får för hundar.

Presentation


En blogg om mina kära hundar och deras träning och tävlingar. Även ett och annat inlägg om vår älskade prinsessa Wilma

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards